It is currently Thu Oct 29, 2020 5:55 am

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
 Post subject: Re: AoC - W.A.R. ?
PostPosted: Mon Sep 29, 2008 1:37 pm 

Das größte Manko an dem Spiel ist für mich bis jetzt das nicht durchdachte Konzept auf Open-RVR Servern.
Auf nem Coreserver werden alle Attribute im RVR Gebiet auf ein bestimmtes Level gehoben, damit alle gleiche Chancen haben.

Das fällt beim Open RVR Servern komplett weg, was zur folge hat, dass sich z.B Level 20er ins T1 Gebiet stellen und alles Onehitten. (Somit fallen die EXP im OpenRVR weg, und das Leveln wird ab T3 ziemlich zäh)

Hab nen Chosen auf Carroburg gespielt und fast nur durch Open-RVR auf lvl 8 gelevelt und es macht verdammt viel Spass. =)

Profile  

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 1:32 pm 

hier mal ein copy&paste von einem ami mmo blog den ich manchmal lese und deren autoren momentan WAR spielen. viel spaß beim lesen ;)

Quote:
What we do when someone threatens our turf…

Part of Keen's adventure in Adventure Logs, MMORPG, WAR

Yesterday I posted how Happy Fun Guyz claimed a Keep in Avelorn T3. This afternoon that keep came under sudden attack! I was offline editing the next episode of ChaosCast (coming soon!) and overheard guildies in vent saying that our keep was under attack by an army of Order. Jumping online as fast as I could, and conveniently logged out right near the keep, I came to the realization that it wasn’t just an army of Order… it was a FREAKING ARMY of Order! They launched a full scale attack on Ghrond’s Sacristy with magnificent speed.

We sent out the call to arms to our guild, alliance, and all those with ears. Within five minutes we had a full warband with another warband full of our allies on the way to defend. Even with our best efforts to form and defend, and they were truly great (thanks go out to ‘No Plans to Fix’ and Executions at Dawn!), we were too late to stop their massive force from taking the keep. Once Order took the keep a guild called Defiant claimed it and it was game on.

Our guild, alliance, and a lot of the realm community formed up and within minutes we had a full scale siege on our hands. At its peak we estimated about 75v75 in this keep siege. We had siege weapons constantly firing, arrows wizzing over out heads (I likened it to Helms Deep), spells flying, and weapons clanging. The Order did a great job at keeping rams off the wall door so the fight took us at least 30 minutes to get the door down.
Pushing down the keep door

Pushing down the keep door

We quickly realized that Order had even more people on the way in a constant stream and had a really healthy flow of respawning support. A few of our guys went around back and stopped/hindered their reinforcements and we were able to slowly get the wall door down. When we got into the courtyard the Order had placed defenses and troops on the walls and has a separate flanking zerg ready to try and sweet us. Through AoE healing and just a massive blitzkrieg we were able to throw them off and force them into the keep. Ultimately the battle was won through attrition and when the keep door fell we stormed it so heavily that by the time the last people were upstairs we had smashed the keep to pieces.
Lord Room being zerged

Lord Room being zerged

Happy Fun Guyz reclaimed the keep sending a very clear message to Order: GTFO! :P

It was a great siege and once again Destruction showed what they were made of - several different kinds of awesome! One important thing to note here is that we all did experience a bit of video lag during the siege but that’s probably to be expected. I think the worst lag came in the Lord room when everyone packed in and we had so many people that you couldn’t distinguish one character from the next. I think my performance dropped down to 5fps. But overall it was playable and tons of fun!

quelle: http://www.keenandgraev.com/

Profile  

PostPosted: Sun Oct 05, 2008 9:27 pm 

hehe =)

ja hatte sowas ähnliches, wir haben zu 6. - 30 destruction leute gedefft =)

macht wirklich spaß, nur die szenarios kotzen mich an, ich hoffe dass die leute da mit lvl 40 net dauern ablungern werden um rufpunkte zu farmen

bin mittlerweile fast 36 also weit isses nicht mehr^^

Profile  

PostPosted: Sat Oct 11, 2008 5:15 am 

naja für mich ist WAR für das erste gelaufen.

das spiel ist mir einfach zu langsam und in meinen augen brauchst da nullskill da nur gezerge wie in WoW nur besser.

WoW deckt mit WotlK im grunde alles ab für mich:
openPVPgezerge mit belagerung (ok nur 1/10 das was WAR hat)
dafür top PVE (gibts fast garnicht)
BG's PVP (in WAR auch gut)
Arena aka kleingruppen FotM-PvP. (gibts in WAR so nicht)

Profile  

PostPosted: Fri Nov 14, 2008 5:25 pm 

Werd wohl auch mit WAR anfangen. Hab Bock auf Destru - Chosen aber wird wohl ne ziemlich mainstream class sein...
<3 Twitch bleibst du definitiv bei order? :)

Profile  

PostPosted: Sat Nov 15, 2008 4:24 pm 

Hat wer Erfahrung mit dem rune priest? Die skills klingen schon nice, vor allem hat er auch nen netten dmg/heal aoe!

Profile  

PostPosted: Sat Nov 15, 2008 7:52 pm 

das spielt doch keiner mehr -.-

Profile  

PostPosted: Sat Nov 15, 2008 11:29 pm 

Ich zocks noch und kann dir sagen: Wenn du wiklich ab und zu ne Runde spielen willst, ist Warhammer ne gute Wahl.
Ich als atm vielspieler find's schon etwas eintönig (vorallem das Leveln).
Ich spiel auf jedenfall noch die nächsten 3 Monate weiter und schau mir die Städtebelagerung und Endgame Content etc. an und werde dann entscheiden, ob ich's noch weiter zocken werde. =)

BTW. ist ein großer Negativpunkt in dem Spiel das es zu leicht ist...
Leichter als WOW. Der ganze Kampfablauf ist sehr statisch es fehlt sehr an dynamischen Spells (Charge, Blink, Shadowstep etc.)
Es gibt einfach nicht die Momente wie "Vanish the Deathcoil / Iceblock the POM Pyro etc. (was ich immer sehr an WOW mochte ;( )

Vom Runenpriester hab ich leider keine Ahnung...

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 98 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

All times are UTC